Förkyld... igen.

Nothing new really. Förrutom att jag är sjuk igen. Och testad för Malaria igen. Ingen malaria. Lärarna är dock inte övertygade. De tycker att jag är sjuk för ofta, och de anser att jag inte kan bedöma om jag har feber eller inte om jag inte använder mig av en termometer. Så imorse åkte jag till skolan för att leverera lite saker till Sister Christine som ville ha lite saker från stan. Sen släpade T.Tom mig till doktorn. Inte till sjukhuset denna gång, thank god... Vi åkte istället ut till bydoktorn och hans lilla klinik. Inga blodprov och grejer i byn, toppengrejjt! Jag förklarade snällt och vänligt att jag bara är förkyld. Så nu knaprar jag tre olika sorters piller som jag sköljer ner med lite hostmedicin.  .. Ska nog spendera resten av veckan på Golden för att kurera mig och skriva lite uppsats + rapport. Woop woop. Här kommer lite bilder på puppy <3
 
 
Kan ni förstå att det finns folk som sparkar denna lilla krabat? Trampar på honom? Knuffar ner honom i vattenpölar osv..?! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback