Matpanik och bilder.

Jag har typ matpanik här. Jag vet inte längre vad jag vill äta. Jag har nog gått igenom hela menyn här. Och jag äter typ grillad kyckling varje dag. Tidigare i veckan var jag och handla. Men jag är ingen matlagningskung precis. De har ingen créme fraiche, eller något som liknar det. Alltså ingen matlagningsyoghurt, grädde, gräddfil osv osv.  Jag ska kolla hos de andra indierna dock. De har majonnäs. Kul. Så min "matlagning" blev toast med tonfiskröra... Nu ska jag läsa matbloggar och pina mig själv lite mer. Men här är lite bilder från min iPhone;
 
Staff of Golden Monkey: Octavia, Phiona och Sandra :)
 
Våran nattvakt Bosco. Så Allyne, oroa dig inte, inget kan hända när vi har våran nattvakt här! Jag kan dock inte se honom slå ner någon tjuv. Men han sa att han kan skrika väldigt högt om en tjuv kommer haha.
 
Barnabas matar Bosco #2 med pork.
Jag, Baker och Pam äter pork och dricker öl.
 
Judith och jag :)
 
Nu ska jag äta pannkakor till frukost :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback