Bilder från Golden Monkey

Jag är så jääävla nöjd över mitt rumbyte. Varmvattnet fungerar. Jag har en dubbelsäng. Myggnätet rör inte vid mig när jag sover. Jag har ett skrivbord. Men jag har dock ingen spegel i rummet. Men Henry har lovat att stjäla en spegel från ett av de andra rummen och sätta upp i mitt rum! :D
 
Golden Monkey, hostlet jag bor på!
Mitt gamla rum!
 
Säng och skrivbord i mitt nya rum :) Gorillastatyn och korgarna fick jag häromdagen som en gåva av Jackson!! Kvällen innan jag fick gorilla-statyn frågade jag Henry vad en sån kostade för att jag ville ha en, och Henry sa att den kostar 20 dollar. Jag rynkande på näsan och tänkte inte mer på det, så jag blev superglad när jag fick en liten gorilla av Jackson :D hihihi. Jag ska dock köpa någon mini-gorilla någon dag för att stödja den lokala konstnären som gör dessa :)

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback