I love places that make you realize how tiny you and your problems are.

Naturen här är rätt fantastisk. Och jag önskar att jag kunde dela den här upplevelsen med någon. Att åka genom bergen, att se den största skog du någonsin sett är helt fantastiskt. I dessa skogar finns det vilda apor och babianer. Och för bara 20 år sen vandrade vilda elefanter i dessa skogar. 

 
 
 
Två likadana kitty-kat strumpor på ett matchande lakan!
 
Frukost, lunch och middag! hahaa jag för övrigt inte pommes varje dag. Har ätit ris och potatis (fibrer wööö) men det fick vara nog. Första bilden är iaf matbanener och getmage... haha, och andra bilden är fiskfilé och pommes. Sista är någon kötträtt som jag lät Henry välja åt mig. :)
 
Idag frågade förresten Jackson: Do you want to go with me up the hill? I use to do it on my free time! Come with me if you like, it's a really nice view!

Varför inte. Men "a hill" för mig och "a hill" för honom är tydligen två helt skilda saker. Jag tänker mig en kulle. Han ockå säkert, men det som är lätt och smidigt för honom är en jävla terräng för mig. Han fick verkligen dra mig upp för berget. Det tog typ 40 minuter. och halvvägs börja det spöregna. Men vyn var fantastisk även om jag inte fick några bilder från toppen då det regna så pass. Men vi ska gå dit någon gång igen då det är bra väder :) 
 
 
 
 
 

Kisoro stad

Och här är mina två fyrbenta vänner, Bonnie och Blanket! Har även en liten kisse vid namn Iggy här :D hihi
 
Det var allt. Ska fortsätta kvällen med filmkväll med Jackson. Det spöregnar utanför så det finns nog inte så mycket roligare att göra.
 


» Luke

haha måste varit en trevlig promenad^^ verkar vara riktigt vackert! grymma bilder!

Svar: Haha ja, bestiga berg i spöregn är nu ritkigt trevligt! Ännu trevligare är det att glida i lera hela vägen ner sen! Det är riktigt vackert här :) Tack!
huongnoi.blogg.se

2013-02-06 // 13:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback