Jag lever, och jag mår bra.

Jag har varit lite frånvarande de senaste dagarna. Jag har drabbats av en tung förkylning. En förkylning bara jag kan drabbas av. Min röst existerar inte längre och min näsa är som Niagara-fallen. Tisdagen stannade jag hemma från skolan för att jag inte kunde prata på morgonen, och gå till skolan och inte kunna prata kändes meningslöst. Jag var lite less på att vara hemma men jag har finaste lärarkollegorna som ringde mig. Först T.Silver och sedan T.John för att se till att jag var okej. Då vart jag glad. Idag täntke jag att jag var bättre så jag åkte in till skolan. Jag saknade alla för mycket för att stanna hemma. När jag kom fram till skolgården mötte T.Tom och T.Beata upp mig för att krama om. Och sen kom alla andra och och yrade om hur mycket de hade saknat mig och oroat sig, och tjafsade om vem som hade saknat mig mest. Jag saknade iaf varenda en. 
T.Silver. Ahhh, if I were to give an award. To anyone. I would give you the 1st prize! 
Jag: for what?
T.Silver: For becoming the best social worker!! You are so, so social!
Jag: haha, I'm social but I'm not very hard-working...
T.Silver: Oh, you are!!!
T.Tom: No, lazy. Just like her child Victor...
 
1. T.Silver 2. T.Thomas 3.T.Beata 4.Jag 5.Rutricia (Jag har snällt frågat om lov att lägga upp bilderna, frågade även mig själv)
 
Tyvärr orkade jag inte vara kvar längre än fram till lunch. Jag började må illa ficktyp  huvudvärk. Åkte hem och åt lite frukt. Däckade sen i typ två timmar. När jag vaknade sen började jag tänka på sommarjobb. Jag måtte väl jobba i sommar. Jag satt och fundera på att höra av mig till gamla sommarjobbet och praktiken i Uppsala, jag kollade på jobben i Fagersta, Västerås och även Halmstad. Och jag kollade även boende i Uppsala på Blocket för skoj skull. Men det verkar som om lotten lär hamna på Uppsala i år igen då kollegorna därifrån lustigt nog bestämt sig för att höra av sig just idag! Timing, timing! Så, nu håller vi tummarna, för både sommarjobb och boende! 
 
  
 

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback