Kära blogg

Idag har jag provat med en hemmagjord hårinpackning. Avocado, honung och olivolja. Den var sådär. Men tillgångarna här är ju begränsade men avocado finns det gott om. Iaf den luktade och såg ut som spya, men jag hade i den ändå. Mitt hår är än blött men jag tror inte att det blev bättre. Mitt hår är iaf kaos här. Trassligt och jävligt. Okej, det är bara liiite mer kaos än vanligt. Och i och med att deras hår är annorlunda här har de inget balsam typ. Bara kasst. Så, kära vänner, har ni tips? Något bättre Do it yourself tips? Haha.
 
Annars är jag galet sugen på glass. Och riktig choklad. Hua, idag kom jag hem 18:30 från skolan och imorgon ska jag tillbaka igen, dags att sova med andra ord! Trevlig helg på er :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback