Huong och småfolket pt.2

Eva: Huong, what are you doing? 
Jag: Eva, I'm going to poke the children for a while now.
 
Idag är jag tillbaka på banan. Idag var jag på gott humör. På så gott humör att jag kalla till mig en bunt ungar till biblioteket, ställde de på rad för att poke:a dem. Det tyckte jag var kul. A dream coming true. 
 
 
Jag har även mobbat en stackars pojke i P6. Det var inte meningen. Inte alls. T.Silver hade lektion, och idag handlade den om fåglar. Han ritade en fågel på svarta tavlan och gick ut. Eleverna skulle rita av. Vilket de gjorde. Alla förutom mina bänkkamrater. De var för upptagna med att stirra på mig. Jag sa åt de att göra det de blev tillsagda så de började rita på sina fåglar. Efter en stund frågade jag om jag fick se. Ena pojken visade och jag sa: oh, nice
Den andra visade upp sin fågel som såg ut som Kalle Anka på crack och jag sa: ohhh... that is one... 
Hans bänkkamrat började fnissa, och då kunde jag inte hålla det inne, jag brast ut i asgarv. Han pojken började också skratta och gömde undan boken.
Jag: No no, really, it's good!
Pojken: nooo....
Jag; no, I'm sorry, I didn't mean to laugh!! I can't do art either! (bra där Huong...)
Pojken börjar sudda.
Jag; noooo, don't!! hahahha
Sen vägrade han rita en ny fågel, så jag gick ut ur klassrummet och fortsatte skratta för mig själv. T.Magret och T.Silver står en bit ifrån och de frågar varför jag skrattar, och jag berättar lite skamset att jag precis mobbat en elev. och jag berättade om den fula fågeln, och vi skrattade så mycket. Inte åt den fula fågeln, men åt att jag blev tvungen att gå ut ur klassrummet för att jag inte kunde sluta (oavsiktligt) mobba pojken... Jag borde gå tillbaka imorgon och be om ursäkta... haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback