Gate F62

Är på plats nu. Lite mer än en timme för tidigt. Better safe than sorry. Träffade på klassisen Sara på flygplatsen, hon sitter här bredvid mig :). Vi ska ta samma flyg till Doha där vi skiljs åt då hon ska till Thailand och ha sin praktik. Och jag till Uganda... Har väl inte fattat än att jag ska iväg. Sjukt. Fem månader. 65 minuter kvar till avgång nu! Nästa gång jag skriver är jag väl i Uganda!

/HN


» Anna

Craaazy darling! Men crazy fun :D All lycka till, sa hors vi nar du ar i Ugaandaaa, you've gotta see iiit! Love you! <3

2013-01-25 // 14:24:05
» Lucas

woho! hitta din blogg! kommer stalka dig som en sann stalker nu, lycka till och skriv mycket!

2013-01-26 // 13:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback