Okej, nu kör vi!

Nu, efter en massa slit, svordomar och tålamod - här är min blogg! 

Till en början hade jag tänkt att inte skriva blogg. Men efter allt för många "Du kommer väl ha en blogg när du är där nere?" insåg jag att jag kanske ska ha en blogg iaf. Och det kan nog vara kul att ha senare också.

Just nu befinner jag mig i Fagersta. Jag undviker allt som har med packning å göra. På fredag, om mindre än två dygn åker jag mot Arlanda med mami och papi, och förhoppningsvis har jag koll på allt. Förmodligen inte. Redan idag har jag kaosat med visum och malaria-tabletter. Fick ringa Ugandas konsul-nånting i Sverige och han styrde visum-information åt mig. Gick till apoteket och sa att jag behöver malaria-tabletter som såklart var slut i hela Fagersta. Så imorgon lär jag ta mig till Avesta igen då fru apotekare, (efter att ha föreläst om konsten att vara ute i god tid,) ringt dit och lagt undan lite tabletter åt mig.

Har precis sagt hejdå till min fina syster som åker tillbaka till Västerås imorgon.

 

Den där lilla filuren har skrivit sju brev till mig. Hon har schemalagt min läsning dessutom, kalas!
 
/Over and out, H.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback