Dagens sociala problem

Ja, dagens sociala problem har bestått av människor som packar ens barns kläder, säger till ens barn "jag är inte din mamma och jag tänker inte ha främlingar i mitt hem" och dumpar dem framför skolan. Yeay, så idag har vi försökt lösa den här situationen för den här 11-åriga flickan... Vi satt på polisstationen med en polis som borde ha ett annat jobb. I tre timmar satt han och ställde samma frågor. Sen blev jag tvungen att gå. T.Lillian och T.Tom stannade med flickan. Ska höra med dem imorgon. Flickan skulle förmodligen sova hos Lillian inatt. Jag hoppas att det tar ett rejält snack med den här kvinnan. Somliga borde inte få skaffa barn. Äckel. Okej, jag vet inte vad för situation hon var i och varför hon valde att dumpa hennes unge. Men jag kan inte komma på en bra anledning att lämna en 11-årig åt sitt öde.



» Annie

Usch, vad hemskt Huong! Hoppas att det löser sig för flickan. Vilken häftig resa du får vad med om trots att jag förstår att det är tufft emellanåt! Jag kommer sakna dig i påsk! <3

Svar: Ja det verkar ha löst sig någorlunda för flickan :) Hon har iaf nånstans att bo. Hoppas du haft en fin påsk i hemtrakterna :) <3
huongnoi.blogg.se

2013-03-26 // 13:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback