Grattis pappa!

Just nu vill jag ge min pappa en grattis-kram. För han fyller år idag. Grattis älskade pappa!
Jag vill äta tårta. Jag vill äta en riktigt saftig köttbit. Jag vill ha sushi. Jag vill ha en ostbricka. Jag vill ha brunch i mitt kök. Jag vill ha mammas vårrullar. Och färska vårrullar. och Pho. Men mest av allt sushi. Sushi. Sushi. Sushi. Jag måste åka upp till Kampala. Jag måste få lite fisk. Jag vill även ha morotskaka. och kladdkaka. huuuuh...
 
 
 
Annars har Grace gjort min dag idag. Genom att ordna med vatten så att jag kan duscha. Vi har nämligen haft strömavbrott och inget vattnet. Bra kombo. I veckan ska jag iaf till Kabale och vara där i några dygn. Åker på onsdag och kommer tillbaka på lördag, ser jag fram emot. Men jag känner redan lite ångest av att inte få kramas med lärarna på en hel vecka typ. Jag har alltid ångest på fredagarna då det är dags för helg och jag får inte se fina Beata, roliga Silver och alla andra lärare. Och dessutom inte träffa alla fina elever. haha, som vanligt blir jag over attached... :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback