Update!

Internet har typ blivit kapat över hela Uganda. Suger ju totalt. Speciellt när det är lov och jag vill skriva och planera saker. Dessutom så är min internetdosa knepig så jag kommer inte in på min internetbank längre och wi-fi kan jag bara drömma om nu när nätet krånglar. Men modem fungerar fint. Jag har velat åka på Safari nu i veckorna men bankerna häromkring Kisoro har krånglat så jag har inte kunnat betala för safarit. Dessutom kommer jag inte åt mina pengar på mitt sparkonto heller och jag kan inte för över till mitt andra konto då min bankdosa är störd. Men det är okej, jag har tagit ut massvis med kontanter. Har kontanter nog att ta mig till bergen för att kolla å bergsgorillorna på lördag :) Har fått gorilla-trekkingen för en billigare peng så det är jag glad för,närmare 150 usd billigare. Så för de pengarna kan jag göra annat skoj. :D
 
 
 
Bara en liten uppdatering nu när jag har internet igen =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback